Facturen & betalen
- Het factuurproces bij Hostnet
- Hoe activeer ik automatische incasso?
- Hoe herken ik een factuur van Hostnet?
- Hoe kan ik betalen?
- iDEAL geeft een error als ik wil betalen. Wordt er dan geld afgeschreven van mijn rekening?
- Ik heb automatische incasso ingesteld. Hoe wijzig ik mijn IBAN?
- Ik heb een gedeeltelijke creditfactuur ontvangen. Waarom ontvang ik een herinnering voor de originele factuur?
- Ik heb mijn factuur betaald. Waarom krijg ik toch een herinnering?
- Kan ik een kopie van mijn factuur ontvangen?
- Kan ik in termijnen betalen?
- Volgens mij heb ik 2 keer dezelfde betaling gedaan. Wat moet ik nu doen?
- Voorbeeldfactuur
- Waarom zijn mijn diensten verlengd?
- Wanneer wordt een iDEAL-betaling afgeschreven?
- Wat is de betaalstatus van mijn factuur?
- Wat is de factureringstermijn?
- Wat is een Incassant-ID bij automatische incasso?
- Wat is een machtigingskenmerk bij automatische incasso?