Het wijzigen van gegevens, de ondersteuning van Hostnet en het bestellen, betalen en opzeggen van diensten.
Het verhuizen, doorsturen of overdragen van een domein, en het beheren van de WHOIS en DNS.
E-mail instellen en beheren, het gebruik van Webmail, spamfiltering en troubleshooting.
Het maken en instellen van een website, widgets en het oplossen van problemen binnen Website Maker.
Het installeren, configureren en troubleshooten van WordPress. Door middel van plugins of direct in de database.
Het oplossen van problemen en optimalisatie van een website. Het instellen en configureren van .htaccess, PHP en SSL.
Het instellen en gebruiken van Microsoft 365. Bijvoorbeeld het aanmaken van gebruikers en het instellen van Outlook.
Het optimaliseren van websites voor zoekmachines. Lees meer over Marketgoo en het trekken van websitebezoekers met SEO.
Het beheren van een VPS via SSH, het configureren van SSL, troubleshooting en het gebruik van Plesk.
Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week. Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.
Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare
Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv
Storingen & onderhoud