Een klacht of verzoek over spam, hack-aanvallen of virussen met betrekking tot een klant van Hostnet dien je in via het contactformulier Abuse op onze website:
- Kies het onderwerp van de klacht.
- Vul je volledige naam en contactgegevens in.
- Geef de eventuele contactgegevens van de eigenaar van de website aan in het open veld.
- Beargumenteer ook je klacht in het open veld.
- Sluit waar mogelijk informatie bij om je argumenten aan te tonen.
Let op:Meldingen over illegale inhoud vallen niet onder abuse. Onder illegale inhoud verstaan we onder andere websites waarop kinderporno wordt tentoongesteld, websites die discriminerende uitingen bevatten en websites waarop teksten en afbeeldingen niet rechtmatig zijn verkregen. Vind je dat een website van een van onze klanten illegale inhoud bevat? Geef dit aan ons door via het speciale NTD-formulier, zodat wij dit kunnen beoordelen en zo nodig oplossen. Vul het formulier volledig en naar waarheid in.
Je verzoek of klacht wordt binnen 10 werkdagen in behandeling genomen.