- Ga naar https://mijn.hostnet.nl/login/wachtwoord-vergeten/.
- Vul je loginnaam of e-mailadres in (afhankelijk van je instellingen). Weet je deze niet? Gebruik dan je klantnummer (zie je factuur).
- Geef aan dat je geen robot bent en klik op 'Volgende'.
- Is er een 06-nummer gekoppeld aan jouw klantaccount? Dan kun je nu kiezen voor een wachwoord-reset via sms of e-mail. In alle andere gevallen geldt dat je automatisch een wachtwoord-reset per e-mail krijgt.
- Volg de instructies in de e-mail of sms om je wachtwoord te herstellen.
Weet je zowel je loginnaam/e-mailadres als je klantnummer niet meer? Dan heb je 2 opties om je logingegevens op te vragen:
Telefonisch contact opnemen
Neem telefonisch contact met ons op vanaf het telefoonnummer dat bij ons bekend is. Wij helpen je dan om opnieuw in te loggen.
Documenten toesturen
Ben je een particuliere klant? Stuur een e-mail met een kopie van je identiteitsbewijs naar admin@hostnet.nl. Alleen je volledige naam, geboortedatum en de vervaldatum van het identiteitsbewijs moeten zichtbaar zijn op de kopie. De overige gegevens scherm je gemakkelijk af via de KopieID-app van de Rijksoverheid.
Zijn jouw diensten geregistreerd op een bedrijfsnaam? Stuur dan de volgende documenten naar admin@hostnet.nl:
- een zo recent mogelijk (maximaal 3 maanden oud) KVK-uittreksel van het bedrijf;
- een kopie van het identiteitsbewijs van de gemachtigde zoals vermeld in het KVK-uittreksel. Alleen je volledige naam, geboortedatum en de vervaldatum van het identiteitsbewijs moeten zichtbaar zijn op de kopie. Met de KopieID-app van de Rijksoverheid scherm je de overige gegevens eenvoudig af.
Vermeld in je e-mail het volgende:
- voor welke domeinnaam je de logingegevens voor Mijn Hostnet wilt ontvangen;
- welk telefoonnummer wij mogen noteren in je klantaccount;
- naar welk e-mailadres we de logingegevens mogen sturen. Dit e-mailadres mag nog niet in gebruik zijn voor een ander klantnummer.