Dit doe je eenvoudig via jouw back-up-dienst op Plesk:
- Log in op Plesk.
- Ga naar 'Domeinen'.
- Kies de domeinnaam.
- Ga in het rechtermenu naar 'Acronis Backup'.
- Kies de datum van de back-up.
- Kies de domeinnaam binnen de subscription.
- Kies welke files of welk e-mailadres je wilt terugzetten.
- Kies voor ‘Recover’ of ‘Download’.
Acronis Backup activeren
Let op:De onderstaande stappen zijn geschreven voor de Provider-weergave in Plesk. De weergave wijzig je linksonder in het menu bij 'Weergave wijzigen'.
Is Acronis Backup niet zichtbaar in Plesk? Dan moet dit eerst geactiveerd worden. Je kunt Acronis Backup activeren voor 1 specifiek abonnement, of voor alle abonnementen binnen een dienstenpakket. Hieronder vind je per situatie de juiste stappen.
Voor alle abonnementen binnen een dienstenpakket
- Klik op 'Dienstenpakketten'.
- Kies voor het dienstenpakket waarin je Acronis Backup wilt activeren.
- Ga naar 'Rechten' en vink 'Acronis Backup' aan.
- Klik op 'Bijwerken en synchroniseren'.
Voor 1 specifiek abonnement
- Klik op 'Abonnementen'.
- Kies voor het abonnement waarin je Acronis Backup wilt activeren.
- Klik rechtsonder (onder 'Account') op 'Aanpassen'.
- Ga naar 'Rechten' en vink 'Acronis Backup' aan.
- Klik op 'Bijwerken en vergrendelen'.