Wanneer je niet kunt inloggen op Hostnet Webmail, raden we je aan onderstaande zaken na te lopen.
Internetverbinding
Controleer of je internetverbinding goed werkt. Als je problemen hebt met je internetverbinding, kun je geen (goede) verbinding maken met de Webmail. Probeer een andere website te bezoeken of probeer de Webmail te bezoeken via een ander netwerk. Bijvoorbeeld via het mobiele netwerk van je smartphone. Ervaar je problemen met meerdere sites of met een van de netwerken? Neem dan contact op met je internetprovider.
Logingegevens
Controleer of je de juiste logingegevens gebruikt. Wanneer je foutieve gegevens gebruikt, zie je dit terug in de foutmelding die volgt op jouw inlogpoging.
Om in te loggen, gebruik je jouw volledige e-mailadres en het bijbehorende e-mailwachtwoord. Je volledige e-mailadres ziet er zo uit: loginnaam@jouwdomeinnaam.nl. Daarbij pas je 'jouwdomeinnaam.nl' aan naar je eigen domeinnaam. Met een e-mailalias kun je niet inloggen op de Webmail.
Zijn je logingegevens incorrect? Wijzig dan je e-mailwachtwoord om alsnog in te loggen.
Onderhoud of storing
Zijn alle bovenstaande zaken in orde, maar kun je toch niet inloggen op de Webmaill? Bekijk dan via onze statuspagina of er onderhoud plaatsvindt of dat er een storing is.